Hos Hablar får I én samlet løsning med hovednummer, som betyder at jeres kunder kan kontakte jer på ét nummer. Har I allerede et hovednummer, flytter vi det nummer ind i jeres løsning og har I brug for flere hovednumre, som fx. et vagtnummer, er det også muligt.
På jeres hovednummer, opsætter vi automatisk styring af jeres åbningstider, sådan at når I har lukket får folk der ringer jer op, en besked om at I har lukket og når I har åbent, får de en velkomstbesked og herefter enten en trykmenu (fx. "Tryk 1 for salg") eller en ringegruppe, hvor én eller flere medarbejdere er tilkoblet, sådan at de kan svare de opkald der kommer ind.
Det giver størst mulig fleksibilitet, og kortere svartider for kunderne.
Hos Hablar får I én samlet løsning med hovednummer, som betyder at jeres kunder kan kontakte jer på ét nummer. Har I allerede et hovednummer, flytter vi det nummer ind i jeres løsning og har I brug for flere hovednumre, som fx. et vagtnummer, er det også muligt.
På jeres hovednummer, opsætter vi automatisk styring af jeres åbningstider, sådan at når I har lukket får folk der ringer jer op, en besked om at I har lukket og når I har åbent, får de en velkomstbesked og herefter enten en trykmenu (fx. "Tryk 1 for salg") eller en ringegruppe, hvor én eller flere medarbejdere er tilkoblet, sådan at de kan svare de opkald der kommer ind.
Det giver størst mulig fleksibilitet, og kortere svartider for kunderne.
Med Hablar app'en, kan du se om dine kollegaer er ledige eller optaget, og det er nemt omstille et opkald.
Har du fri eller er til møde, kan du sætte den status på din telefon, så du ikke bliver forstyrret. Du kan også direkte i mobil app'en aflytte dine telefonsvarerbeskeder.
Skal du svare jeres hovednummer, eller måske vagttelefon, kan du desuden melde dig ind eller ud af disse grupper. Du kan desuden se hvem af dine kollgaer der er med i gruppen.
App'en kan hentes til iPhone, Android, Windows og Mac.
Med Hablar App flytter vi mobilitet til et helt ny niveau!
Med Hablar app'en, kan du se om dine kollegaer er ledige eller optaget, og det er nemt omstille et opkald.
Har du fri eller er til møde, kan du sætte den status på din telefon, så du ikke bliver forstyrret. Du kan også direkte i mobil app'en aflytte dine telefonsvarerbeskeder.
Skal du svare jeres hovednummer, eller måske vagttelefon, kan du desuden melde dig ind eller ud af disse grupper. Du kan desuden se hvem af dine kollgaer der er med i gruppen.
App'en kan hentes til iPhone, Android, Windows og Mac.
Med Hablar App flytter vi mobilitet til et helt ny niveau!
Hvorfor ikke give jeres kunder en god oplevelse når de ringer til jer, og I ikke kan tage røret?
Med vores samarbejde med Pronto Callcenter, tager de røret, når I ikke kan. Jeres kunde får en god oplevelse og I får en telefonbesked i jeres indbakke, så I kan ringe tilbage når det er muligt.
Der er intet abonnement, du betaler kun pr. opkald. Du kan se pakker og priser her
Fjern en del af den daglige stress og få en sekretær på freelance basis
Hvis du har omstilling hos Hablar kan du få fx velkomsthilsen, telefonmenu og åbningstider indtalt af en professionel speaker på de fleste af verdens sprog. Du kan også vælge selv at indtale den beskederne.
Kun fantasien sætter grænser og du kan lave det præcis som du ønsker der.
Du kan bestille jeres nye speaks her
Hvordan skal din virksomhed lyde?
Hablar kan integrere med de fleste softwareløsninger i markedet. Det kan være en kæmpe fordel, at kunden automatisk kommer frem i jeres CRM system, når de ringer ind, sådan at i hurtigt kan ekspedere dem.
Via vores app på jeres computer, kan vi programmere den til at indsætte kundens telefonnummer, eller en indtastning de har foretaget - fx deres CPR nummer og indsætte det i jeres system, så de vises automatisk.
Tilbyd jeres kunder en endnu bedre kundeservice!
Hvis du har omstilling hos Hablar kan du få fx velkomsthilsen, telefonmenu og åbningstider indtalt af en professionel speaker på de fleste af verdens sprog. Du kan også vælge selv at indtale den beskederne.
Kun fantasien sætter grænser og du kan lave det præcis som du ønsker der.
Du kan bestille jeres nye speaks her
Hvordan skal din virksomhed lyde?
HOVEDNUMMER |
---|
Opret ringegruppe |
Indtal speak fx "Velkommen til Hansens VVS - vent venligst" |
Opsæt automatiske åbningstider, så jeres hovednummer automatisk åbner og lukker |
Tastemenu fx "Tast 1 for salg, tast 2 for bogholderi" |
URL styring fx hvis man taster sit kundenummer 123456 ind vil den åbne www.ditdomæne.dk/"kundenummer" op |
Telefonsvarer |
MOBIL APP |
---|
Se kollegaer inkl. deres status (ledige / optaget) |
Sæt fast viderestilling af alle opkald til andet nummer |
Slå mobil fra (sæt som offline) |
Slå Banke på til eller fra |
Bloker opkald med hemmeligt nummer |
Sæt forsinket ringning på mobil (såfremt man ønsker at computeren skal ringe først) |
Vælg hvilket nummer der skal vises ved Ledig / Optaget / Ude af huset |
Vælg hvilket nummer der skal vises ved Fri / Ferie |
Vælg om mobilnummer skal vises ved opkald |
Vis favorit kollegaer på forside til hurtig opkald |
Omstil opkald til kollega |
Træk opkald fra kollega |
Overtag opkald fra kollega |
Meld ind eller ud af ringegruppe |
Se hvilke opkald der er i gang i ringegruppe |
Se hvilke kollegaer der er i ringegruppe |
Aflyt telefonsvarerbesked |
Sæt om telefonsvarer er aktiv eller ikke aktiv |
Sæt om der ønskes push/sms ved ny telefonsvarerbesked |
Sæt om der ønskes e-mail ved ny telefonsvarerbesked |
Indtal beskeder til telefonsvarer, ved status fri og ved status ferie |
Se liste med ubesvarede, indgående og udgående samtaler |
Vi vil gå langt for, at din virksomhed kan give en optimal telefonisk service, uanset om I er 1 eller 500 medarbejdere, holder fri om mandagen eller har mange kunder, der ringer ind på samme tid. Derfor har vi specialiseret os i erhvervstelefoni til både små, mellemstore og store virksomheder.
| Hablar
Hablar (v/ Cloud Zolutions ApS)
Kinavej 1C, 4200 Slagelse
70 25 30 40
[email protected]
CVR: 40803793
Alle priser er eksl. moms